مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» طراحی دکوراسیون در ورودی منزل

ورودی اصلی خانه را نباید به انبار و محل نگهداری اشیاء‌ اضافی تبدیل کرد. آسانسور، راه پله ها و راهروی ساختمان باید روشن و از عرض کافی برخوردار باشد. دقت در کیفیت پوشش کف، راهروها، پوشش دیوراها و نوع روشنایی آن ها در دکوراسیون منزل بسیار مهم است. ورودی داخل منزل باید تا حد امکان وسیع باشد و روشن باشد تا انرژی مثبت بتواند آزادانه در دکوراسیون داخلی حرکت کند. بنا براین از گذاردن رخت آویز برای آویزان کردن لباس در این فضا خودداری کنید. مگر آنکه آن ها را داخل کمد مخصوص آن کار جای دهید.  کفش ها نیز به همین ترتیب در جا کفشی چیده شوند و اگر ورودی شما کوچک و تاریک است انرژی مثبت برای داخل شدن به بخش های مختلف خانه دچار مشکل می شود. زیرا این مکان باید از روشنایی کافی برخوردار باشد.

در صورت امکان نصب یک لوستر با کریستال های کوچک باعث افزایش انرژی مثبت و مفید می شود. اما اگر با چیدمان دکوراسیون منزل ، دکوراسیون داخلی و طراحی دکوراسیون مغازه شما سازگاری نداشت از هالوژن ها یا نورافکن های کوچک استفاده کنید. و نور را به چهارگوشه ورودی پخش کنید. بهتر است شب ها به ویژه در زمستان چراغ ها روشن باشد. اگر ورودی کوچک است یک آینه بزرگ در این مکان نصب کنید ولی مراقب باشید که آینه را جلوی در ورودی قرار ندهید زیرا از نظر فنگ شویی این کار انرژی مثبت را باز پس می فرستد. بهتر است روبروی در ورودی اتاق نشیمن باشد و بهتر است مقابل در ورودی یک فرش نرمی پهن شود و در صورت امکان گذاردن یک کنسول و گلدان طرح دار روی آن وسیله ای مناسب است و دیوار روبروی درب ورودی محل مناسبی برای نصب دعاها و نمادهای مذهبی است.

برای آشنایی بیشتر با چیدمان و دکوراسیون داخلی مقالات دکوراسیون مغازه و دکوراسیون منزل و بازسازی ساختمان و طراحی نما و طراحی و اجرای سقف کاذب را از لینکهای آنها بخوانید

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده