مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» کفپوشهای چوبی برای فضای باز

همانگونه که استفاده از چوب در نماهای ساختمان ها و کفپوش داخل ساختمان ها و دکوراسیون داخلی ،  دکوراسیون منزل و دکوراسیون مغازه ، بازسازی ساختمان ، دکوراسیون فست فود و دکوراسیون رستوران به شدت رو به افزایش است ،گرایش به سمت استفاده از چوب برای کفپوش کردن  فضاهای باز نیز در حال افزایش است .

دلایل این گرایش نیز  در حس گرمی ،طبیعی بودن و زیبایی است که در استفاده از چوب طبیعی نهفته است.


از تراس گرفته تا پشت بام و بالکن ها و از کناره استخر تا فضای باز در باغ ها و دکوراسیون داخلی ، دکوراسیون منزل و دکوراسیون مغازه ، بازسازی ساختمان ، دکوراسیون فست فود ودکوراسیون رستوران ،می توان با استفاده از چوب های منحصر به فرد مخصوص فضای باز ،فضایی آرامش بخش و طبیعی را به وجود آورد.


کفپوش های تمام چوب به علت عدم هدایت گرمایی چوب ،گرمای خورشید را جذب نمی کنند و از سوختگی کف پا جلوگیری میکند و ضمناً مانع سر خوردن در فضاهای باز میشوند و انتخاب بسیار مناسبی با ایمنی بالا برای محیط های باز وبسته  دکوراسیون داخلی ،  دکوراسیون منزل و دکوراسیون مغازه میباشد .


چوب های مورد اشاره  از درختان  جنگل های حفاظت شده  آمازون  تهیه شده اند و ویژگی های خاصی دارد ،از جمله:

  • چگالی بسیار بالا(بالاتر از آب 1000 kg/m³)
  • سختی و فشردگی بالا
  • مقاومت بسیار بالا در مقابل تغییرات آب وهوا،رطوبت،تابش،نورخورشید،موریانه و قارچ


تمام ویژگی های بالا باعث می شود که  کفپوش های چوبی بهترین گزینه برای فرش کردن فضا های باز ودکوراسیون داخلی ،  دکوراسیون منزل و دکوراسیون مغازه ، بازسازی ساختمان ،دکوراسیون فست فود و دکوراسیون رستوران باشد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده